qui sóc

dijous, 24 de maig del 2018

CAIXA BRODADA

 Avui us mostro una caixa que vaig fer amb la tècnica de cartonatge i també la vaig brodar.



Ja fa uns quants mesos d'aquest treball, de fet va ser un dels regals que vaig fer per Nadal.
És feta amb tela de lli i fils valdani i a l'interior està folrada amb una tela japonesa.
Primer vaig haver de tallar els cartons a la mida per fer la caixa, a la roba de lli vaig brodar el dibuix de la tapa i el llom i després vaig folrar la caixa.

Crec que va quedar súper bonica i elegant.



M'encanta el resultat!!!
A la persona que l'hi vaig regalar, crec que també li va agradar.



Hoy os mostró una caja que voy Hacer con la técnica de cartonaje y también la bordé.

Ya hace unos cuántos meses de este trabajo, fue uno de los regalos que hice para la Navidad.
Esta hecha con tela de lino e hilos Valdani y el interior está forrada con una tela japonesa.

Primero corté los cartones a la mida para hacer la caja, después bordé la tela de lino, la tapa y el llomo de la caja.





Creo que quedó súper bonita y elegante.

Me encanta el resultado !!!
A la persona que se lo regalé, creo que también le gustó.