qui sóc

dijous, 16 d’octubre de 2014

QUILT CARLOTA

Aquest cobrellit és un encàrrec molt especial, és per a la "Carlota". La neboda del meu fill. Ja té un mes i mig i és l'alegria de tota la família.
Quan el meu fill em va demanar que li fes un quilt pel bressol, no sabia per on començar, no coneixia els gustos dels pares i em va costar decidir.
Finalment vaig triar aquestes robes.
 L'he fet a màquina.
Els cors estan cosits amb puntada amagada a mà, l'encoxinat també l'he realitzat a mà amb un fil valdani matitzat.

 Amb les robes que em van sobrar, he fet un elefantet i una bossa amb butxaques per penjar de les baranes del bressol.

Ja he entregat el cobrellit, als pares, avis i tiets els hi agradat moltíssim!!!!
 
 
 
Ja tinc un parell d'encàrrecs més!!!

4 comentaris:

Susana Jiménez ha dit...

Preciós, et felicito. Amb molt de gust, com tot el que fas. Un petó, guapa

racó dels retalls ha dit...

Gràcies!!!!

Mª Alba ha dit...

Molt bonic i els colors molt encertats. Felicitats pels encarrecs !!!!

racó dels retalls ha dit...

Al natural encara és mes bonica!!!