qui sóc

dijous, 18 de maig del 2017

CARTONATGE

Fa uns mesos vaig estar en una fira de patchwork en un poblet de França, era petita però molt interessant.
Els francesos són els reis dels brodats i del cartonatge.
Doncs em van donar la idea de fer les meves pròpies caixes, on poder guardar tot allò que sovint emmagatzamem cintes, fils, botons, trossets de teles, més fils, més botons, etc...

Jo mateixa he tallat els cartons, l'he muntat amb cola blanca i cinta de pintor, i folrat primer amb cartolina i després amb la tela, tant per dins com per fora.
Aquí teniu la meva primera capsa.
Us agrada?

Hace unos meses estuve en una feria de patchwork en un pueblecito de Francia, era pequeña pero muy interesante.

Los franceses son los reyes de los bordados y del cartonaje.
Pues bien me dieron la idea de hacer mis propias cajas, donde poder guardar todo lo que a menudo almacenamos, cintas, hilos, botones, trocitos de telas, más hilos, más botones, etc ...

Yo misma he cortado los cartones, los he montado con cola blanca y cinta de pintor, y forrado primero con cartulina y luego con la tela, tanto por dentro como por fuera.

He aquí mi primera caja.

Os gusta?


5 comentaris:

Berta ha dit...

Xulissima marta!!!!!

sandra ha dit...

Preciosa Marta¡¡
próxim curset..... caixes¡¡¡

Anònim ha dit...

Quina cosa mes maca m'en anta l'ideia un altre cosa per apendre ,
un petonet

Lydia ha dit...

Soc la Lydia

Unknown ha dit...

Marta, està xulíssima!! L'anys passat vaig descobrir el cartonatge i té moltes possibilitats.
Besets