qui sóc

dilluns, 29 d’agost del 2016

EL RACÓ DE LA SETMANA


Un altre cop de tornada, comença un nou curs i comessen els nous propòsits.
Aquest estiu ha estat diferent, vàrem decidir junt la meva germana, la mare, el fill i la nora fer alguns "arreglillos" a la casa que té la mare a la província de Girona.
Primera cosa prioritària canviar el sofà, un cop això...
Clar els mobles eren antics i amb un excés de corc.


Doncs solució canviar els mobles, els llums no quedaven bé amb els mobles nous, i que dir de les cortines, total si tot és nou, haurem de pintar ....
Ja veieu, ens hem embolicat de mala manera,  hem tapat esquerdes, forats, pintat, polit, decapat, encerat, reciclat mobles, cosir cortines, i fins i tot, d'un gerro hem fet un llum.



Hem rigut un munt recordat al pare i al meu sogre, qué "chapucillas" que eren!!!...
I que segur hauran gaudit veient-nos allà on estiguin.


A part del resultat i el còmode que ens ha quedat la casa, estat un plaer poder gaudir de la mare i veure el feliç que ha estat tenint-nos a tots al seu costat i gaudir d'una casa que van construir amb molt d'amor ella i el pare.

Perdoneu per l'extensió d'aquest post, però crec que l'esforç ho mareix, aquest  racó de la setmana va dedicat als nostres pares .
Otra vez de vuelta, empieza el curso y para mi como si empezara el año con los buenos propósitos.
Este verano ha sido diferente, decidimos junto a mi hermana, mi madre, mi hijo y mi nuera hacer algunos "arreglillos" en la casa que tiene mi madre en la provincia de Gerona.


 Primera cosa prioritaria era cambiar el sofá, claro los muebles eran antiguos y con un exceso de carcoma.





La solución cambiar los muebles, claro las lámparas no quedaban bien con los muebles nuevos, y que decir de las cortinas, total si todo es nuevo tendremos que pintar….

Ya veis, nos hemos liado de mala manera, hemos tapado grietas, agujeros, pintado, lijado, decapado, reciclado muebles, cosido cortinas, he incluso de un jarrón hemos hecho una lámpara.
Nos hemos reído un montón  recordado a mi padre y a mi suegro lo "chapucillas" que eran y que seguro habrán disfrutado viéndonos allí donde estén.





Aparte del resultado y lo cómoda que nos ha quedado la casa, ha sido un placer haber disfrutado de mi madre y ver lo feliz que ha estado teniéndonos a todos a su lado y disfrutar de una casa que construyeron con mucho amor ella y mi padre.


Perdonar por la extensión de este post, pero creo que el esfuerzo lo merece, este Rincón de la semana  va dedicado a nuestros padres.

3 comentaris:

beatriz ha dit...

Os ha quedado preciosa la casa.
Las cosas se van dejando y al final tienes que cambiar todo, felicidades por el resultado y por esos ratos tan estupendo pasados en familia

Marta Eduardo ha dit...

Gracias Beatriz, el esfuerzo ha valido la pena.

Marta ha dit...

Que maco, Marta.!!!
Felicitats per el vostre bon gust